לוגו איתרנו איתור נזילות
אהבתם? שתפו אחרים!
איתור ריחות ביוב

איתור ריחות ביוב

מכירים את זה שאתם יושבים לבד בבית שלכם ופתאום מגיע גל של ריח מזעזע כזה ואתם לא מבינים מאיפה הוא מגיע? אתם לא לבד! איתרנו כאן בדיוק בשבילכם!

תוכן עניינים

מכירים את זה שאתם יושבים לבד בבית שלכם ופתאום מגיע גל של ריח מזעזע כזה ואתם לא מבינים מאיפה הוא מגיע? אתם לא לבד. בלא מעט בתים קיימת התופעה האיומה הזאת של גלי ריח של ביוב, לפעמים זה בשעות קבועות, לעיתים זה בעת פתיחת ברז כלשהו שלא באמת קשור באופן ישיר איפשהו בבית – איתור ריחות ביוב זהו תחום שמטרתו היא נטו להחזיר לעצמכם את שגרת החיים המגיעה לכם. במידה ואתם חווים גלי ריחות רעים בבית ואתם אינכם יודעים את מקורם – הגעתם למקום הנכון!

הכי הכי פשוט לא איתרנו את מקור הריח הרע לא שילמתם!
הכי הכי פשוט – לא איתרנו את מקור הריח הרע לא שילמתם!

איתרנו – מאתרי ריחות ביוב

חברת איתרנו היא המומחית מספר 1 בישראל לאיתור מקורות ריחות ביוב ובאיתור נזילות מים. כבר למעלה מ-15 שנה שאנו מסייעים ללקוחות פרטיים ולחברות באיתור מקצועי ומהיר של בעיות ריח בבתים, משרדים ומבנים מסחריים. 

צוות המומחים שלנו כולל מאתרים, אינסטלטורים, פועלים במידת הצורך, מהנדסים ועוד, שמבצעים תהליך יסודי ושיטתי כדי לאתר את הגורם לריח הרע. אנו משלבים שימוש בציוד וטכנולוגיה מתקדמת יחד עם ניסיון רב שנים באיתור נזילות, סתימות ונזילות ביוב שגורמות למטרדי ריח.

איתור ריחות ביוב: ניתוח מעמיק של הבעיה ופתרונות מהירים

ריחות ביוב נפוצים הם בעיה מטרידה שיכולה להצביע על בעיות תשתית חמורות יותר. בניתוח מעמיק של הסיבות לריחות אלה, ניתן לזהות מספר גורמים אפשריים כגון נזילות מהביוב, סתימות בצנרת האינסטלציה, או בעיות ניקוז. על מנת לפתור בעיות אלו ביעילות, חברות אינסטלציה ממליצות על מספר פתרונות מהירים שניתן לבצע בעצמכם בבית, כגון שטיפת דלוחין באמצעות סודה לשתייה, שימוש במוצרים מסיסי סתימות, או ניקוי יסודי של מלכודות שומן. עם זאת, אם הבעיה נמשכת, פנו מיד אלינו לחברת איתרנו המומחים באיתור נזילות בטלפון 055-4316161.

ריח ביוב הנובע מהסיפון
ריח ביוב הנובע מהסיפון

ריח ביוב בבית? כך תדעו מהיכן הוא מגיע

כשריח ביוב מתפשט בכל הבית, זו ממש התראה שמתקבלת מהבית עצמו. כמומחים באיתור ריחות ביוב יש לנו את הידע העשיר ואת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לביצוע המשימה. אנו מתעקשים לחשוף את המקור המדויק של הריח הרע. באמצעות שיטות חדישות ומחקר מעמיק, אנו מבצעים בדיקת ריח ביוב מדויקת שמאפשרת לנו לזהות את המקור באופן מיידי. המטרה שלנו היא להבין לעומק מהן הסיבות להתפשטות הריח ולספק לך פתרון מתקדם ומקצועי שימנע את חזרתה של הבעיה. 

אל תתנו לנזילת מים
להרטיב לכם את המצב רוח
במרחק של חצי שעה מכם נגיע עד אליכם ונייבש לכם את כל מה שצריך.
למידע נוסף וליצירת קשר התקשרו כמה שיותר מהר!

איך להיפטר מריחות ביוב? שירות איתור מקורי ומקצועי רק אצל איתרנו

במציאות היומיומית, להיפטר מריחות ביוב יכול להיות משימה מאתגרת, אך עם הגעתנו לעזור בבעיה, זה יכול להפוך למשימה פשוטה ויעילה צ'יקצ'ק. כשאתה מחפש שירות איתור ריחות ביוב מקורי ומקצועי, כמו שאנו מציעים באיתרנו, אתה מביא לעצמך מקצועיות ב100%. כדי להפוך את הבית שלך לבית שמריח טוב, הינה לפניכם 3 טיפים פשוטים שישפרו במהירות את הריחות ביוב בבית:

  • ניקוי והיגיינה: בזמן ניקוי הבית, הקפידו על ניקוי מוקפד של כל רחבי הבית, כולל אזורים נסתרים ופינות בהן יתכן שריחות ביוב מתפשטים. בזמן הניקוי, השתמשו בחומרי ניקוי איכותיים המתאימים למטרה זו.
  • סיווג וזיהוי מקור הריח הרע: זה הזמן להיות "חושחש הבלש" – בעזרת חוש הריח שלכם, רחרחו וסווגו את מקור הריח (לדוג', ריח פחות טרי יכול להעיד על רמות ביוב ישנות), וזיהוי מקורי, תוכל לסייע למקם את האזור או המקור של הריח.
  • שירות איתור מקורי ומקצועי: השלב האחרון והחשוב ביותר – פנו לשירותי איתור מקורי ומקצועי כמו "איתרנו". הצוות המיומן והמקצועי שלנו יבצע בדיקת ריח מדויקת, יזהה את מקור הריחות בצורה מהירה ויספק פתרונות מותאמים אישית לכל בעיה.

אין שום סיבה לסבול מריחות רעים בבית, התקשרו עכשיו למספר  055-4316161 ואנו נשמח לעזור לך להחזיר את הריח הנעים בבית שלכם.

פתרונות לתקלות נפוצות במקרים של ריחות רעים בבי
פתרונות לתקלות נפוצות במקרים של ריחות רעים בבי

כשאתם מריחים ריח של ביוב – זה הזמן לטפל בבעיה!

כשאתם מריחים ריח של ביוב, אין זמן להתמהמה. הריח הרע הוא לא יעלם מעצמו, אלא אף עלול במהירות להתפשט ולהשפיע על אווירת הבית והחיים היומיומיים שלכם. ככל שהזמן חולף, הבעיה עשויה להשפיע על המגבלות שלכם ולגרום לפגיעה לא נעימה. לטיפול בבעיה הזו, אין זמן כמו העכשיו.

בעזרת "איתרנו", אנו מציעים פתרונות מהירים, יעילים ומקצועיים לאיתור וטיפול בריחות ביוב בביתך. בהתעקשותנו להבין את המקור המדויק של הריח, אנו מפעילים טכנולוגיה מתקדמת ומקצועית, מבצעים ניתוח מעמיק של הבעיה, ומספקים פתרונות מותאמים אישית לכל מקרה.

ריח רע אסור לחכות! טפלו בבעיה במהרה!
ריח רע אסור לחכות! טפלו בבעיה במהרה!

אגב, אנחנו בחברתנו מתמחים בטכניקות שונות של איתור ריחות ביוב אך תפקידנו ומטרתנו העיקרית היא איתור נזילות מים. את תהליך איתור מקור נזילת המים אנחנו עושים עם מגוון של ציוד טכנולוגי המיועד ומותאם לביצוע המשימה. איתור נזילות במצלמה תרמית, בעזרת גז ועוד הרבה.

אל תניחו לריחות ביוב להשתלשל ולהשפיע על איכות החיים שלכם. כשהניחוש הראשון מתעורר, פנו לאיתרנו במספר 055-4316161 ותשאירו לנו להחזיר את הרעננות והכייף לבית שלכם.

לא רק איתור ריחות ביוב – איתור נזילות מים

באיתרנו אנו מכתירים את עצמנו כמומחים לא רק באיתור ריחות ביוב, אלא גם כמתמחים באיתור נזילות מים, משימה שדורשת התערבות מהירה ומומחיות מוכחת. הידע הרחב שלנו והטכנולוגיה המתקדמת ביותר מאפשרים לנו למצוא ולאתר כל סוג של נזילות מים בבית, מבלי לגרום לנזק נוסף (במילים אחרות, נקרא "שיטת אל-הרס"). עם שיטות חדישות וציוד מתקדם, אנו מתחייבים למצוא את הנזילות, ולהציע פתרונות מהירים לטיפול בתקלה.

אם נזילות מים מסתתרות במקומות שאינם גלויים (נזילות נסתרות), או אפילו אם יש סתימות שלא ניתן לזהות בצורה רגילה, אנו כאן כדי לספק לך שקט ופתרונות מהירים. בזמן שאתם מתקשים ומתלבטים מה לעשות עם נזילת המים הקיימת – אנחנו כאן אנו מוכנים לעזור. התקשרו עכשיו למספר 055-4316161 ואת "איתרנו" ימצא כל דבר.

איתור נזילות מבוסס על טכנולוגיית אינפרא אדום
איתור נזילות מבוסס על טכנולוגיית אינפרא אדום

כמה מילים אחרונות 

תחום איתור ריחות ביוב הוא תת תחום בעולם איתור הנזילות. ברוב המקרים, מקור הריח הרע נובע מנזילת מים פעילה ולכן אנחנו בעלי ניסיון רב באיתורם. ברוב המקרים, אנשים פשוט "חיים" עם הריח הרע בבית ולא מטפלים בו בזמן. זוהי החלטה מצערת שקורית בלא מעט בתים וחבל. אין שום טעם בהרגלים לא בריאים כאלו שעלולים להשפיע על חוויית הנוחות שלכם בבית שלכם. במידה ואתם צריכים עזרה, או אפילו הצעה כלשהי בנושא איתור הריחות אנחנו יותר מנשמח לעזור ולהציע את שירותינו.

מאמרי איתור נזילות ששווים הצצה:
15 שְׁנוֹת נִיסָּיוֹן באיתור נזילות

מעל 15 שנות ניסיון בתחום איתור הנזילות, עם כל הציוד המתקדם, המקצועיות הנדרשת והשירות בראש ובראשונה!

חושדים בנזילה? התקשרו עכשיו!